Om du har frågor eller behöver hjälp

Nederst på den här sidan hittar du vanliga frågor & svar (FAQ) och du kan även komma i kontakt med oss genom att ringa 08-520 245 70 eller använda formuläret nedan.

Vanliga Frågor & Svar (FAQ)

Ja, självklart! Det är bara att höra av sig till oss genom att ringa eller kontakta oss via formuläret ovan. Alla företags-/verksamhetsinterna utbildningar går dessutom att anpassa både utifrån längd och innehåll.

Ja, det går jättebra att be oss att skicka en faktura om t ex ditt företag ska betala för din kurs/workshop/ditt medlemskap osv. Kontakta oss via formuläret ovan eller direkt på info[at]timefinder.se så löser vi det.

Därför att gränssnittet och funktionerna skiljer sig mellan de olika "versionerna" av Outlook så det är viktigt att du deltar i kursen som motsvarar den version du använder.

Just nu bygger våra Outlookutbildningar på den klassiska versionen av Outlook, eftersom den fortfarande anses vara den mest stabila och kompletta versionen i Microsoft 365-miljön. Många organisationer använder den fortfarande som standard, och det gör att deltagarna får störst igenkänning och direkt nytta av utbildningen. Microsoft har bekräftat att klassiska Outlook kommer att stödjas till åtminstone 2029.
 
Nya Outlook utvecklas snabbt, men saknar ännu vissa funktioner som många företag använder i sitt dagliga arbete. För den nya Outlook-versionen erbjuder vi företags-/verksamhetsanpassad utbildning – kontakta oss för mer information. 

Nej! Du får tydliga instruktioner och stöd för att använda Zoom, Zenlerplattformen och eventuella digitala verktyg. Vi hjälper dig gärna om du är osäker.

Vi följer GDPR och behandlar dina uppgifter enligt vår och Zenlers Integritetspolicy. Där beskriver vi vilka uppgifter vi samlar in, varför och hur länge.